Gorzów Wielkopolski, 5 maja 2016 roku
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERT
1. Dnia 21 kwietnia 2016 roku dokonano oszacowania rynku biorąc pod uwagę wykonanie zadania zakupu sprzętu gastronomicznego w ramach projektu ” Kompleksowe i wystandaryzowane aktywizowanie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez tworzenie nowych i wsparcie istniejących CIS ów na terenie woj. Lubuskiego.”
1. Ze względu na zakres cenowy zastosowano tryb udokumentowanie procedury konkurencyjności , co najmniej poprzez upublicznienie zapytania ofertowego na stronie internetowej Beneficjenta oraz dostarczenie co najmniej 3 zapytań ofertowych dla potencjalnych Oferentów.
2. Dnia 22 kwietnia 2016 r. upubliczniono zapytania ofertowe nr 7/2016 z dnia 22.04.2016 roku na stronie internetowej www.lubuskie.org.pl
3. Dnia 26 kwietnia 2016 roku dostarczono ofertę osobiście do trzech potencjalnych oferentów (zapytania w załącznikach)
4. W wyniku upublicznienia zapytania ofertowego oraz dostarczenia zapytań ofertowych do 3 potencjalnych usługodawców otrzymaliśmy 1 ofertę:
- XXL GASTRO SP. Z O.O Ul. Lwowska 6 lok 2 00-658 Warszawa
5. Kryterium wyboru oferty stanowiła 100% cena.
W związku z powyższym do realizacji w/w zadania wybrano ofertę Firmy :
XXL GASTRO SP. Z O.O Ul. Lwowska 6 lok 2, 00-658 Warszawa,
Gdyż spełniała nasze kryterium cenowe przedstawione w zapytaniu ofertowym.
6. Dnia 05.05.2016 poinformowano telefonicznie potencjalnych oferentów o wynikach procedury konkurencyjności.
7. Dnia 5 maja 2016 wystawiono na stronie beneficjenta informację o wynikach postępowania procedury konkurencyjności.
Osoby sporządziły protokół: