Gorzów Wielkopolski, 5 maja 2016 roku

 

PROTOKÓŁ Z   WYBORU OFERT

 

1.      Dnia 21 kwietnia 2016  roku dokonano oszacowania rynku biorąc pod uwagę  wykonanie  zadania zakupu sprzętu gastronomicznego w ramach projektu ” Kompleksowe i wystandaryzowane aktywizowanie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez tworzenie nowych i wsparcie istniejących CIS ów na terenie woj. Lubuskiego.”

1.       Ze względu na zakres cenowy zastosowano tryb udokumentowanie procedury konkurencyjności , co najmniej poprzez upublicznienie zapytania ofertowego na stronie internetowej Beneficjenta oraz dostarczenie  co najmniej 3 zapytań ofertowych dla potencjalnych Oferentów.

 

2.        Dnia 22 kwietnia 2016 r. upubliczniono zapytania ofertowe nr 7/2016 z dnia 22.04.2016 roku na stronie internetowej www.lubuskie.org.pl    

 

3.       Dnia 26 kwietnia 2016 roku dostarczono ofertę osobiście do trzech potencjalnych oferentów (zapytania w załącznikach)

 

4.       W wyniku upublicznienia zapytania ofertowego oraz dostarczenia zapytań ofertowych do 3 potencjalnych usługodawców otrzymaliśmy  1 ofertę:

  -  XXL GASTRO SP. Z O.O Ul. Lwowska 6 lok 2 00-658 Warszawa 

 

5.      Kryterium wyboru oferty stanowiła 100% cena.

W związku z powyższym do realizacji w/w zadania wybrano ofertę Firmy :

XXL GASTRO SP. Z O.O Ul. Lwowska 6 lok 2, 00-658 Warszawa,

 

Gdyż spełniała nasze kryterium cenowe przedstawione w zapytaniu ofertowym.

 

 

6.      Dnia 05.05.2016 poinformowano telefonicznie potencjalnych oferentów o wynikach procedury konkurencyjności.

7.      Dnia 5 maja 2016 wystawiono na stronie beneficjenta informację o wynikach postępowania procedury konkurencyjności.

 

Osoby sporządziły protokół:

 

Załącznik.